بهشت کلینیک

دیسپورت

دیسپورت® چیست؟

ظاهری طبیعی. سریع الاثر. ماندگاری بالا

اجازه ندهید خطوط اخم بین ابروهایتان موجب قضاوت در موردتان شود. برای بزرگسالانی که می خواهند ظاهری طبیعی داشته باشند ، دیسپورت یک تزریق نسخه ای با ظاهری طبیعی ، سریع الاثر، با دوام طولانی است که ثابت شده خطوط اخم متوسط ​​تا شدید بین ابروها را صاف می کند – بدون تغییر در شکل و حرکت بقیه صورت.

• دیسپورت در ۶۹ کشور تأیید شده است و ۲۵ سال تجربه بالینی در سراسر جهان دارد. بی دلیل نیست که ۹۷٪ از زنان تحت درمان با دیسپورت می گویند این کار را دوباره انجام می دهند.
  • کاربرد دیسپورت شامل مصارف درمانی و زیبایی است.
  • بالاترین رضایت و درک اثر توسط خود فرد ۳ هفته پس از درمان گزارش شده است.

دیسپورت چگونه کار می کند؟

یک تزریق پنج نقطه ای

دیسپورت با کاهش فعالیت عضلانی موقتاً خطوط اخم متوسط ​​تا شدید بین ابروها را درمان می کند.

چین و چروک ناشی از حرکات مکرر و انقباضات عضلانی است. با یک تزریق به هر یک ۵ نقطه بین و بالای ابرو به طور موقت از انقباضات عضلانی که باعث خطوط اخم می شوند جلوگیری می شود.

به عبارت دیگر: نتایج خوب آن ظاهر طبیعی شما را حفظ می کند.

ایمنی، عوارض جانبی و اعتبار دیسپورت ®

شناسایی دیسپورت اصل

فقط یک  دیسپورت تأیید شده توسط FDA وجود دارد. یافتن پزشک زیبایی ، جراح پلاستیک یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی که آموزش و مجوز تزریق دیسپورت را دارند بسیار مهم است.

حتماً از پزشک خود بخواهید تا بسته بندی محصول شما به رویت شما برساند تا از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

اقدامات ضد جعل و تقلب بیشتری روی بسته بندی وجود دارد که در اینجا ذکر نشده است. از پزشک خود بخواهید صحت اصالت دیسپورتی را که با آن تحت درمان قرار می گیرید تأیید کند.

پزشکی را پیدا کنید که از دیسپورت اصل در منطقه شما استفاده کند.

عوارض جانبی شایع

وقتی صحبت از عوارض جانبی احتمالی می شود ، ممکن است از خود بپرسید که چرا دیسپورت برگه هشدار جعبه ای دارد. در سال ۲۰۰۹ ، پس از یک بررسی جامع ایمنی ، برای توجه به این واقعیت که این محصولات پتانسیل گسترش از محل تزریق به سایر قسمت های بدن را دارند و در نتیجه وجود احتمال خطرات جدی تهدید کننده زندگی ، از جمله مشکل در صحبت کردن ، بلع یا تنفس، ضعف عضلانی، افتادگی پلک ها و تاری دید یا دوبینی ، FDA  دستور داد تمام سموم بوتولینوم (از جمله دیسپورت) دارای یک برگه هشدار جعبه ای باشند.

با این حال ، شایع ترین عوارض جانبی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

• تحریک بینی و گلو
  • درد در محل تزریق
  • واکنش پوست در محل تزریق
  • عفونت دستگاه تنفسی فوقانی
  • تورم پلک
  • افتادگی پلک
  • التهاب سینوس

سایر عوارض جانبی

دیسپورت ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند که می تواند زندگی را تهدید کند ، از جمله:

• مشکلات تنفس یا بلع : افرادی که قبلاً دچار مشکل بلع یا تنفس شده اند قبل از دریافت دیسپورت بیشترین خطر ابتلا به این مشکلات را دارند. این مشکلات ممکن است طی چند ساعت یا چند روز پس از تزریق دیسپورت اتفاق بیفتد و معمولاً به این دلیل که عضلات مورد استفاده برای نفس کشیدن و بلعیدن می توانند پس از تزریق ضعیف شوند. اگر بعد از درمان با دیسپورت مشکلات جدی در بلع یا تنفس داشته باشید ، مرگ ممکن است به عنوان یک عارضه رخ دهد.
  • ممکن است لازم باشد افرادی که مشکلات تنفسی خاصی دارند از عضلات گردن خود برای کمک به تنفس استفاده کنند. این بیماران ممکن است در معرض خطر بیشتری برای مشکلات جدی تنفسی با دیسپورت باشند.
  • مشکلات بلع ممکن است چندین هفته طول بکشد. افرادی که نمی توانند به خوبی قورت دهند ، ممکن است برای دریافت آب و غذا به لوله تغذیه نیاز داشته باشند. اگر مشکلات بلع شدید باشد ، ممکن است غذا یا مایعات وارد ریه های شما شود.
  • گسترش اثرات سم : در برخی موارد ، اثر سم بوتولینوم ممکن است مناطقی از بدن را که از محل تزریق دور هستند تحت تأثیر قرار دهد و علائم یک بیماری جدی به نام بوتولیسم را ایجاد کند. علائم بوتولیسم شامل موارد زیر است:

–   از دست دادن قدرت و ضعف عضلانی در سراسر بدن

–  دوبینی

–  تاری دید و افتادگی پلک ها

–  گرفتگی صدا یا تغییر صدا یا کاهش صدا (دیس فونی)

–  مشکل در بیان واضح کلمات (دیزآرتریا)

–   از دست دادن کنترل مثانه

–   مشکل تنفس